Leírás
„Ha elismernek bennünket, az ARANYAT ér. Kedvezőtlen hírnévvel – FABATKÁT sem érünk.” Ez a mottó, mely a szerző – és sok olvasó – életének lehetne egyik tapasztalata, s ennek a kézikönyvnek is a vezérfonala, választ ad arra, hogy
MIÉRT HASZNOS NEKÜNK A PUBLIC RELATIONS? A Public Relations (PR) az egyének, vállalkozó, intézmények és a nonprofit szervezetek tervszerű kommunikációs tevékenységét segíti a sikerük megalapozása érdekében. A szerző sokéves kutatómunkája és a gyakorlatban csiszolódott hazai és külföldi tapasztalatai nyomán mutatja be a bizalom megszerzésének kommunikációs eszközeit. A kézikönyv egyben munkaeszköz, mert a PR fogalmának, történetének és módszereinek elemzése után tömören összefoglalja a tevékenységhez kapcsolódó szakismereteket és társadalomtudományokat is. Például: – a személyes és írásos kommunikáció módjait – sajtóközlemények, tájékoztató írások és érveléstechnikák praktikáit, a levelezési és nyelvhelyességi szabályokat – a kéziratszerkesztés, a korrektúra, a tipográfia alapismereteit – a kiállítások és termékbemutatók rendezési, esztétikai elveit – a figyelemfelkeltés (például a színhatás vagy az érdek) lélektani feltételeit, a kisebb hatásvizsgálatok szociológiai módszereit. E komplex feldolgozás lehetővé teszi, hogy egy kis kötetben kéznél legyen minden fontos PR-ismeret.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.