• A levegő országútjain

    0

    A sok színben játszó repülőtér felett az éjjeli égbolton ezüstös csillagként tűnik fel egy nagy utasszállítógép. A bemondó monoton hangja éppen jelzi a gép érkezését, amikor már ott gurul a széles betonpályán. Nyomban körülzsongja a repülőtér sokrétű élete. Utasok szállnak ki, tartálykocsik kúsznak elő, poggyászkocsik vágtatnak el mellette, szerelők hajolnak a motorok fölé. A légiközlekedés azonban nemcsak a modern technika csodálatot keltő összjátéka, nemcsak kényelmes és gyors utazást jelent. Posta- és teherszállítmányok, mentő- és időjárásszolgálat, mező- és erdőgazdálkodás – sokrétűek a repülés feladatai, tere és felhasználási köre. Hogyan tud a repülés ezeknek a feladatoknak megfelelni, hogyan áll a biztonság kérdése, mit ígér a jövő? E három izgalmas, mindenkit érdeklő kérdésre válaszol a szerző, aki kitűnően ismeri az egész kérdéskört. Bizonyára feszült érdeklődéssel fogja az olvasó a választ keresni, a modern repülés itt közreadott keresztmetszetét átböngészni, amely olyan sokoldalú, mint azok élete, akik nappal és éjjel, szárazföldek és tengerek fölött, láthatatlan utakon száguldanak előre a Levegő országútjain.

    2 000 Ft
    Kosárba teszem
  • Canterbury mesék

    0

    Geoffrey Chaucer főműve, a Canterbury mesék 24 verses elbeszélést tartalmaz – Boccaccio Dekameron-jának mintájára. A keretelbeszélés szerint 30 zarándok tart Canterburybe. Úgy tervezik, hogy a hosszú út folyamán történetekkel fogják szórakoztatni egymást.

    800 Ft
    Kosárba teszem
  • Modern marketing

    0

    ,,A marketing túl fontos dolog ahhoz, hogy egyetlen osztályra bízzuk” – állapította meg egy neves marketingszakértő. Ezt az elvet vallja a szerző is, amikor tematikusan vezeti végig az Olvasót a marketingdiszciplína kulcskérdésdin. Áttekintést ad a piaci formákról és azok módosulásáról, a hatékony marketingszervezetekről, a döntések kockázati elemeiről, az adatgyűjtés módszereiről, a vásárlási magatartásról, a termékekhez, a szolgáltatásokhoz kapcsolódó tervezési feladatokról, a csomagolásról, a védjegyekről, az árról és a kommunikációs tennivalókról. A könyv a változó magyar gazdaságban nélkülözhetetlen marketingvezetési, -irányítási és -tervezési tennivalókra összpontosít, kiszolgálva azt az igényt, hogy vértezzük fel a vállalkozókat mindazokkal az ismeretekkel és képességekkel, amelyekkel már bizonyítottan részt lehet venni a piaci versenyben.

    1 000 Ft
    Kosárba teszem
  • Viszontlátásra, Árnika!

    0

    800 Ft
    Kosárba teszem